Välkommen till Nästgårds!

Eftersom jag inte har så mycket tid att uppdatera den här sidan längre så vill jag hänvisa till min blogg Karin Krut där jag kommer att lägga ut bilder när det dyker upp någon möbel till salu.
Klicka på länken så kommer du dit. Jag kommer så småningom att ha någon form av försäljning ute i vårt torp men jag vet ännu inte när det blir, men troligtvis till sommaren 2011. Tack alla som har hållit sig uppdaterade här och välkomna till bloggen Karin Krut!

onsdag 6 januari 2010

Antikt linneskåp


Stort och tungt linneskåp med två dörrar och två lådor. Innanför varje dörr finns det tre stycken hyllplan så skåpet rymmer hur mycket som helst :)
Höjd: 177 cm
Bredd: 120 cm
Djup: 50 cm

Pris: 3600 kr
SÅLD!

1 kommentar:

Anonym sa...

å jag kom för sent, vackert skåp.


Ha en bra dag.
Hälsningar Louise
http://loppisskattkammaren.blogspot.com
www.louisealexandersson.se